Yllättävä valikoima
Ilmainen toimitus
Edulliset hinnat

Meillä on eri käyttöehdot kuluttajille sekä yritysasiakkaille. Lue sinuun kohdistuvat käyttöehdot alta:

Käyttöehdot kuluttajalle:

Päivitetty: 2020-06-01

Nämä sopimusehdot koskevat www.vidaXL.fi verkkosivuston käyttöä, jonka ylläpitäjä on vidaXL Europe B.V. (“me”, “meidän” tai “meitä" tilanteen mukaisesti). 

Hyväksyt, että tämän sivuston käyttöön ja kaikkiin sen kautta tehtyihin liiketoimiin sovelletaan näitä

Sopimusehtoja (“Ehdot”). Suosittelemme lukemaan sopimusehdot huolellisesti läpi sekä tulostamaan niistä kopion itsellesi tulevaa käyttöä varten.

Selaamalla sivustollamme, käyttämällä sitä, rekisteröitymällä tai tekemällä minkä tahansa liiketoiminnan sen kautta, vahvistat lukeneesi ja ymmärtäneesi nämä ehdot, ja samalla hyväksyt ne. Jos et hyväksy näitä ehtoja, älä käytä tätä sivustoa.

Tekemällä tilauksen verkkosivuston kautta, sinun on annettava henkilökohtaisia tietoja, mukaan lukien (rajoituksitta) nimesi, osoitteesi, postinumerosi, nykyisen asuinpaikkasi ja sähköpostiosoitteesi. Henkilötietojasi käytetään tietosuojaehtojen mukaisesti. Hyväksymällä nämä ehdot, vahvistat myös, että olet lukenut ja ymmärtänyt kyseiset tietosuojaehdot ja että suostut noudattamaan kaikkia siihen liittyviä ehtoja.

Sisältö:

1 artikla – Palvelujen saatavuus

2 artikla – Tietoa meistä

3 artikla – Verkkosivun muutokset

4 artikla – Tilausmenetelmä

5 artikla – Tilauksesi vahvistus

6 artikla – Maksu

7 artikla – Turvallisuus

8 artikla – Toimitus

9 artikla – Sisällön oikeellisuus

10 artikla – Palautukset, perumiset ja vaihdot 

11 artikla – Hyvitykset

12 artikla – Takuu

13 artikla – Valitusmenettelyt

14 artikla – Omistusoikeus

15 artikla – Vastuu

16 artikla – Muut tärkeät ehdot

17 artikla – Yhteydenotto

1 artikla – Palvelujen saatavuus

Tehdessäsi tilauksen verkkosivuillamme takaat, että olet laillisesti kykenevä sitoutumaan sopimuksiin ja, että olet vähintään 18-vuotias. 

2 artikla – Tietoa meistä

Ylläpitäjä: vidaXL Europe B.V. Harjoittaen liiketoimintaa nimellä: vidaXL.fi

Liikepaikan osoite:

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo Alankomaat

Sähköpostiosoite: webservice@vidaxl.fi Rekisteröintinumero: 09188362

ALV-numero: FI26333137

Y-tunnus: 2633313-7

3 artikla – Verkkosivuston muutokset

Me pidätämme oikeuden tehdä muutoksia näihin ehtoihin ajoittain. Kaikki muutokset tulevat voimaan heti, kun ne julkaistaan verkkosivustolla ja se koskee kaikkien tuotteiden ostamista kyseisestä päivästä alkaen.

Verkkosivuston kävijänä olet velvollinen lukemaan sopimuksen ehdot uudelleen joka kerta, kun käytät sivustoa. 

Luopuminen mistä tahansa ehdoista astuu voimaan vain kirjallisena ja valtuutetun edustajamme allekirjoittamana. Tällaisessa tapauksessa kaikki muut ehdot ovat edelleen voimassa ja täytäntöönpanokelpoisia.

4 artikla – Tilausmenetelmä

Ole hyvä ja tutustu Tilausohjeisiin saadaksesi tietoja siitä, miten voit tehdä tilauksen sivustollamme. Kaikki vidaXL.fi-sivuston kautta tehdyt tilaukset edellyttävät voimassa olevien sopimusehtojen hyväksymistä. (Katso kohta 1).

Tilauksen aikana sinua pyydetään rastittamaan ruutu, jossa vahvistat, että olet lukenut sekä ymmärtänyt ehdot ja samalla hyväksyt sekä niiden sisällön että sovellettavuuden. Ilman sopimusehtojen hyväksymistä emme voi ottaa tilauksia vastaan.

Tilauksen ajankohtana voimassa olevia ehtoja sovelletaan ostotapahtumaasi, ellet nimenomaan hyväksy uuden tarkistetun version soveltuvuutta.

Tehdäksesi tilauksen sivustollamme sinun on oltava rekisteröitynyt käyttäjä, joten sinun on annettava käyttäjätunnus ja salasana (“kirjautumistiedot”). Annettavien tietojen on oltava täydellisiä ja tarkoituksenmukaisia kaikkina aikoina. Sinä olet vastuussa kirjautumistietojen luottamuksellisuudesta. Emme ole missään tapauksessa vastuussa vahingosta tai tappioista, mikä aiheutuu salasanasi tai tilisi väärinkäytöstä. Mikäli olet huolissasi kirjautumistiedoista tai havaitset mahdollisia väärinkäyttöjä, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä kirjoittamalla sähköpostiviesti osoitteeseen: webservice@vidaxl.fi.

5 artikla – Tilauksesi vahvistus

Tilauksen tekemisen jälkeen saat meiltä sähköpostiviestin, joka vahvistaa, että olemme vastaanottaneet tilauksesi. Huomaathan, että se ei vielä tarkoita sitä, että tilauksesi on hyväksytty. Tilaustasi pidetään tarjouksena siitä, että olet halukas ostamaan tuotteen. Meidän on hyväksyttävä kaikki tilaukset ja me vahvistamme tilauksen hyväksymisen lähettämällä sinulle sähköpostiviestin, joka vahvistaa, että tuotteesi lähetettiin (“Lähetysvahvistus”). Sopimus välillemme (“Sopimus”) tulee voimaan vasta sitten kuin tilaus lähetetään sinulle. Ennen tätä, voimme ilmoittaa sinulle tilauksesi hylkäämisestä tai tilauksesi perumisesta.

Kaikki tavarat, jotka tilaat verkkosivustomme kautta pysyvät omaisuutenamme niin kauan kunnes olemme vastaanottaneet tilaamiesi tuotteiden maksusuoritukset kokonaisuudessaan.

6 artikla – Maksu

Maksut voidaan suorittaa millä tahansa Maksutavat-osiossa mainitulla tavalla.

Käsittelemme maksusi heti, kun saamme tilauksesi. Tuote on valmis toimitettavaksi, kun olemme tarkistaneet sekä sinun korttitietosi tai PayPal -tietosi että sen hetkisen varastotilanteen.

Varmistaaksemme, että korttitietojasi ja PayPal -tiliäsi ei käytetä ilman lupaasi, vahvistamme tilausprosessin aikana antamasi tiedot (nimi, osoite ja muut ilmoittamasi henkilökohtaiset tiedot) olennaisten kolmansien osapuolten tietokantojen avulla. Hyväksymällä nämä ehdot, hyväksyt myös nämä kolmansien osapuolten vahvistukset. Näitä tietoja käytetään vain henkilöllisyytesi tarkistamiseen. Emme tee luottotietojesitarkistusta eikä tämä vaikuta luottoluokitukseesi. Kaikkia antamasi tietoja käsitellään tietosuojakäytäntöjemme ja vuoden 1998 tietosuojalain mukaisesti.

Vastaanotamme maksusuorituksesi kolmannen osapuolen palveluntarjoajan kautta, joka noudattaa korttimaksamisen tietoturvastandardeja (PCI DSS versio 2).

7 artikla – Turvallisuus

Tilauksesi maksuvaiheessa turvallisuustila aktivoituu automaattisesti. Tämä tila voidaan tunnistaa riippulukosta, joka näkyy selaimesi oikeassa alakulmassa tai osoiterivillä. Turvallisuustila varmistaa, että kaikki tiedot salataan turvallisuuden parantamiseksi.

Jotta pystymme käsittelemään maksusi pankkikortilla tai luottokortilla, tarvitsemme korttitietojasi. Pyydämme sinua antamaan nämä tiedot aina kun teet maksusuoritusta meille. Emme ota sinuun yhteyttä muutoin kuin näissä ehdoissa esitetyllä tavalla kysyäksemme maksu- tai tietoturvatietoja eli näin ollen emme ota yhteyttä sinuun sähköpostitse tai muulla tavalla selvittääksemme näitä tietoja. Mikäli saat sähköpostin, jossa pyydetään tällaisia tietoja, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi.

Käytämme tarvittavia keinoja suojataksemme sivustoa viruksilta ja muulta haitallisilta sisällöiltä, jotka saattavat muuttaa tai vahingoittaa tietokonettasi, vaikkakaan emme voi taata tätä. Näin ollen on sinun vastuullasi varmistaa, että käytössäsi on oikeat välineet (mukaan lukien ajan tasalla oleva virustorjuntaohjelma) verkkosivuston turvalliseen käyttöön. Ellei sovellettava lainsäädäntö edellytä, emme ole vastuussa mistään sivuston käytöstä ilmenneistä menetyksistä tai vahingoista, mitkä johtuvat viruksista tai muusta vahingollisista sisällöstä.

8 artikla – Toimitus

Toimitus ja sen aikataulut riippuvat toimitusosoitteestasi ja tilaamasi tuotteen tyypistäkin. Saadaksesi lisätietoja, katso toimitustietomme.

Teemme kaikkemme pitääksemme luvatun toimitusajan. Kuitenkin joskus odottamattomista tekijöistä johtuvat viiveet ovat väistämättömiä. Emme ole vastuussa viivästymisestä tai toimituksen epäonnistumisesta arvioidussa aikataulussa, jos se on kokonaan tai osittain aiheutunut olosuhteissa, jotka eivät ole meidän hallinnassamme.

Mikäli kukaan ei ole toimitusosoitteessa paikalla vastaanottamassa pakettia, kuljettaja jättää saapumisilmoituksen, josta ilmenee pakettisi nykyinen sijainti. Tilauksesi voi palautua johonkin kuljetusliikkeen varastoon ja ilmoituksessa kerrotaan miten voit noutaa pakettisi sieltä tai miten voit järjestää paketin uuden toimituksen.

Tuotteen vahingoittumisen tai häviämisen riski säilyy meidän vastuullamme siihen asti kun tuote saapuu sinulle (koska tuote on kokonaisuudessaan maksettu) tai ensimmäiseen toimitusyritykseen asti.

Toimituskulujen hyvitys voidaan suorittaa ainoastaan kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan luvun 200 säännösten tai muun sovellettavan lainsäädännön mukaisesti.

9 artikla – Sisällön oikeellisuus

Lukuun ottamatta jäljempänä lueteltuja tapauksia, maksamasi hinta on se hinta, joka oli näytössä tilauksen aikana, paitsi jos kyseessä on virhe.

Vaikka käytämme tarvittavia toimenpiteitä varmistaakseen, että sivuston kaikki hinnat ovat täsmällisiä, virheet ovat joskus mahdollisia. Jos havaitsemme hintavirheitä, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voi joko vahvistaa tilauksesi todellisella hinnalla tai peruuttaa tilauksesi. Jos emme saa sinuun yhteyttä, tilauksesi perutaan automaattisesti. Mikäli tilauksesi perutaan, mutta olet jo maksanut sen, saat rahasi kokonaisuudessaan takaisin.

Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvolisäveron voimassa olevan verokannan mukaisesti. Ne eivät sisällä toimituskuluja, jotka näkyvät tuotteen toimitustiedoista.

Kaikki koot, mittaukset ja mitat ovat viitteellisiä. Yritämme kertoa ne mahdollisimman tarkasti, mutta emme voi taata niiden olevan täysin oikeita.

Tuotekuvien suhteen käytämme kohtuullisia keinoja näyttääksemme mahdollisimman totuudenmukaisia kuvia tuotteista.

10 artikla – Palautukset, perumiset ja vaihdot

Saadaksesi tietoja tilattujen tuotteiden palautuksesta, tutustu sivustomme Palautusohjeet-osioon.

Kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan säännösten mukaisesti, sinulla on oikeus perua tilauksesi 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tässä tapauksessa, saat täyden hyvityksen tuotteen hinnasta, mitä käsitellään alla olevien palautusohjeiden mukaisesti ja muuten lakisääteisten oikeuksiesi mukaisesti.  

Mikäli haluat perua tilauksesi, sinun on ilmoitettava siitä meille sähköpostitse. Ilmoituksesi jälkeen me järjestämme sinulle tilauksesi ILMAISEN noudon, jos tilaus on alkuperäisessä pakkauksessa ja samassa kunnossa kuin se oli lähetyshetkellä (lisätietoja palautusohje-sivustolla). Sinulla on laillinen velvollisuus pitää tuotteista riittävää huolta, kun ne ovat hallussasi. Jos et noudata tätä velvoitetta, meillä on oikeus hyvityksen perumiseen.

Nämä ehdot eivät vaikuta muihin lakisääteisiin oikeuksiisi kuluttajana eikä niiden ole tarkoitus olla täydellinen selvitys lakisääteisistä oikeuksistasi. Saadaksesi lisätietoja oikeuksistasi kuluttajana koskien kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevissa asioissa, otathan yhteyttä paikalliseen viranomaiseen tai kuluttajaneuvontaan.

Harvoissa tapauksissa on mahdollista, että tuotetiedot muuttuvat. Tällaisessa tapauksessa otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian tarjotaksemme sinulle vaihtoehtoista tuotetta alkuperäisen tuotteen tilalle. Mikäli et ole tyytyväinen vaihtoehtoiseen tuotteeseen, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Järjestämme sinulle tuotteen noudon ja palautamme rahasi palautukset-osiossa löytyvien palautusehtojen mukaisesti.

Mikäli uskot, että olet saanut viallisen, vaurioituneen tai väärän tuotteen, sinun on ilmoitettava siitä meille kohtuullisessa ajassa. Älä ensisijaisesti palauta tuotetta meille. Sen sijaan me otamme sinuun yhteyttä keskustellaksemme sopivasta korjaustoimenpiteestä ja voidaksemme tarjota sinulle (rajoituksetta) korjaus- tai varaosat, korvaavan tuotteen tai täyden hyvityksen. Mikäli tarjoamme sinulle hyvityksen, hyvitämme sinulle viallisen tai vaurioituneen tuotteen hinnan kokonaisuudessaan, kaikki sovellettavat toimitusmaksut ja kaikki kohtuulliset kustannukset, jotka voivat johtua tuotteen palautuksesta.

11 artikla – Hyvitykset

Jos perut tilauksesi yllä olevalla palautukset-osion mukaisesti, hyvitämme sinulle palautetun tuotteen täyden hinnan, kun tilaamasi tuotteet ovat palautuneet meille. Hyvitys suoritetaan kortillesi tai PayPal tilillesi, mitä olet käyttänyt maksaessasi tilaustasi ja kuten edellä mainittiin, tämän yhteydessä noudatetaan palautukset-osion ohjeistuksia.

12 artikla – Laillinen takuu

Me takaamme, että mikä tahansa meidän sivun kautta ostettu tuote on laillisen myyntisopimuksen mukainen ja takuun alainen 2 vuotta toimituksesta EU lakien mukaan, paikalliset lait voivat kuitenkin antaa sinulle lisää oikeuksia. Myyntisopimuksen mukainen tarkoittaa, että tuote on sivustomme kuvauksen mukainen, sopii tarkoitukseen johon samanlaiset tuotteet on normaalisti tarkoitettu ja mitä niiltä voidaan odottaa. Laillinen takuu kattaa myös vahingot, jotka tapahtuvat kuljetuksen aikana.

Jos myyntisopimusta ei ole täytetty, niin sinulla on oikeus ilmaiseen tuotteen korjaukseen tai korvaukseen tai, jos tämä on mahdotonta, sopivaan alennukseen hinnasta tai palautukseen. Jos ostamasi tuote on viallinen, niin älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tämä laillinen takuu ei vaikuta tai häiritse muita oikeuksia paikallisiin kuluttajasuojalakeihin ja sääntöihin.

Oikeutesi lailliseen takuuseen menetetään jos joku muu kuin valmistaja tai muu meidän sallima osapuoli muokkaa tuotetta.

13 artikla – Valitusmenettelyt

Yrittäjä käyttää valitusmenettelyä, josta asiakkaat ovat saaneet riittävästi tietoa ja, jonka mukaan valitukset käsitellään.

Sopimusta ja sen täytäntöönpanoa koskevat valitukset on kuvailtava tarkasti ja selkeästi sekä kohtuullisen ajan kuluttua asiakkaan havaittua virheet. 

Yrittäjälle lähetettyihin valituksiin vastataan 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Jos valituksen käsittelyssä on odotettavissa pidempi käsittelyaika, lähettää yrittäjä 14 päivän kuluessa vahvistuksen valituksen vastaanottamisesta sekä aikataulun siitä, koska asiakas voi odottaa saavansa yksityiskohtaisemman vastauksen aiheesta.

Asiakkaan tulee antaa yrittäjälle vähintään 4 viikkoa aikaa valituksen ratkaisemiseen neuvottelemalla. Tämän jälkeen asia riitautetaan ja se voidaan käsitellä riitaratkaisuna. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Ettekö ole tyytyväisiä valituksen käsittelyyn? Voitte lähettää valituksen valituskomitealle Euroopan ODR (Online Dispute Resolution) foorumin kautta. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

14 artikla – Omistusoikeus

Hyväksymällä ehtomme ymmärrät ja hyväksyt, että kaikki tekijänoikeudet ja muut immateriaalioikeudet ovat vain sinun henkilökohtaiseen käyttöön ja ne säilyvät ominaisuutenamme kaikkina aikoina.

Voit ladata tai kopioida sisältöä tai aineistoja sivustoltamme vain omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Sivustomme sisällön kopiointi, jäljentäminen, uudelleenjulkaisu, jakaminen tai näyttäminen on laitonta ja on lailla kielletty.

Sivustomme sisältö ja muut materiaalit ovat saatavilla sinulle ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön eikä näitä ei saa kopioida tai käyttää ilman meidän tai edustajamme kirjallista suostumusta.

15 artikla – Vastuu

Mikäli epäonnistumme näiden ehtojen täyttämisessä, olemme vastuussa sinulle ainoastaan maksamasi tuotteiden hinnan.

Mikäli tässä artiklassa ei mainita, emme ole vastuussa tappioista, jotka johtuvat näiden ehtojen noudattamatta jättämisestä, ja jotka kuuluvat seuraaviin luokkiin: Voiton- tai tulonmenetys, liiketoiminnan tappio, ansionmenetykset, oletettujen säästöjen menetykset, tietojen menetys, liikearvon tai maineen menetys, hallinta- tai työajan tuhlaus, tai mikä tahansa erityiset tai välilliset vahingot tai liikearvon tai maineen menetykset.

Mikään tässä sopimuksessa ei sulje pois tai rajoita vastuutamme seuraavista tapahtumista: kuolema tai loukkaantuminen aiheuttamamme laiminlyönnin seurauksena, petos tai harhaanjohtaminen, velvollisuuksien rikkominen Kauppalain 1979 12 pykälän mukaisesti, vialliset tuotteet Kuluttajansuojalain 1987 mukaisesti, tai kaikki muut asiat, joissa olisi laitonta sulkea pois tai yrittää sulkea pois vastuuttamme.

Vaikka pyrimme kaikin tarvittavin keinoin varmistamaan, että sivustomme täyttää kaikki sovellettavat turvallisuusstandardit, meitä ei voida pitää vastuussa luvattomasta pääsystä antamiisi tietoihin sivustomme kautta.

Mikäli toimivaltainen viranomainen määrittelee jonkin näistä sopimusehdoista tai määräyksistä pätemättömäksi, lainvastaiseksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi missään määrin, tällainen ehto, tila tai määräys voidaan erottaa sopimuksen muista ehdoista, tiloista tai määräyksistä, jotka ovat edelleen voimassa lainsäädännön sallimissa rajoissa.

16 artikla – Muut tärkeät ehdot

Kaikki sopimukset ovat tehty suomen kielellä. Kaikkiin mahdollisiin sopimuksiin liittyviin kysymyksiin sovelletaan Suomen lakia ja kuuluvat suomalaisten tuomioistuinten toimivallan piiriin.

Nämä ehdot muodostavat koko sopimuksen välillemme ja se syrjäyttää kaikki aiemmat keskustelut, kirjeenvaihdot ja neuvottelut kansamme alaan liittyvistä kysymyksistä. 

Olemme samaa mieltä siitä, että kummallakaan meistä ei saa mitään oikeussuojakeinoa, joka koskee esityksiä tai takuita (tehty tahattomasti tai tahallisesti), joita ei ole esitetty näissä ehdoissa. Olemme yhtä mieltä siitä, että meidän ainoa vastuumme tällaisten esitysten tai takuiden osalta, joka on esitetty näissä ehdoissa (tehty tahattomasti tai tahallisesti), on pidettävä sopimuksen rikkomisena.

Kellään muulla kuin tämän sopimuksen osapuolilla ei ole oikeutta panna täytäntöön sopimuksen mukaisia määräyksiä.

Euroopan Unionin Euroopan Komissio tarjoaa kuluttajille verkkopalvelun online-riitojenratkaisuun (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Tämä alusta toimii keskeisenä palveluna tuomioistuimien ulkopuolisten verkkomyynti- ja palvelusopimuskiistojen selvittämisessä, joissa osallisena on kuluttaja.

17 artikla – Yhteydenotto

Mikäli sinulla on kysyttävää näistä ehdoista tai verkkosivustosta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Käyttöehdot yritysasiakkaille:

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 – Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 – Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 – Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: FI26333137, trading under the Chamber of Commerce number 09188362

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneur

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 – Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

Käyttöehdot vidaXL sivustolle

Versio: 2020-06-01

Sisältö

Artikla 1 - Määritelmät 

Artikla 2 - Sovellettavuus 

Artikla 3 - Asiakastili 

Artikla 4 - Sivuston Käyttö  

Artikla 5 - Tilaukset 

Artikla 6 - Huutokaupat 

Artikla 7 - Arvostelu 

Artikla 8 - Tilin lopettaminen ja sivuston toiminnallisuus 

Artikla 9 - Yksityisyys ja henkilökohtaiset tiedot 

Artikla 10 - Immateriaalioikeus ja kolmannen osapuolen tiedot 

Artikla 11 - Vastuu 

Artikla 12 - Sekalaiset 

Artikla 1 - Määritelmät

  • Tili: Tili joka Käyttäjän pitää luoda voidakseen tehdä tilauksia, osallistuakseen Huutokauppoihin ja jättääkseen Arvosteluja. 
  • Kolmannen osapuolen myyjä(t): Kolmas osapuoli joka tarjoaa tuotteita Käyttäjille Sivuston kautta. 
  • Käyttäjä: Kuka tahansa sivuston vierailija.
  • Käyttöehdot: Nämä Käyttöehdot vidaXL sivuston käyttöön.
  • Arvostelu: Arvostelu jonka voi jättää vidaXL käyttäjä, Sivusto ja/tai Kolmannen osapuolen myyjä(t).
  • Huutokaupat: Huutokaupat joita vidaXL järjestää Sivustolla.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. päämaja osoitteessa (5928 SK) Venlo at Mary Kingsleystraat 1.
  • Sivusto: Sivusto joka löytyy osoitteen URL vidaxl.nl alta ja mikä tahansa sivusto, URL tai sovellus jota hallitsee vidaXL.

Artikla 2 - Sovellettavuus

  1. Nämä Käyttöehdot ovat voimassa kaikessa Sivuston käytössä, mukaan lukien Tilin käyttö.
  2. vidaXL varaa oikeuden muuttaa näitä Käyttöehtoja aika ajoin. Muutetut Käyttöehdot ovat voimassa heti kun ne on julkaistu Sivustolla. Tästä syystä on suositeltavaa tarkistaa Käyttöohjeet tasaisin väliajoin.

Artikla 3 – Asiakastili

  1. Jotta olisi mahdollista tehdä tilauksia, osallistua Huutokauppoihin ja jättää arvosteluja, on pakollista luoda Asiakastili. Käyttäjä voi luoda Tilin antamalla vaadittavat tiedot Sivuston online kaavakkeen kautta. Tämä kaavake on otsikon “Uusi asiakas?” alla.
  2. Luodakseen Tilin Käyttäjän pitää:
    1. olla vähintään 18-vuotias Tilin tekohetkellä;
    2. olla voimassaoleva sähköpostiosoite.
  3. Kun Tili on luotu, niin Käyttäjä saa vahvistuksen sähköpostilla. Heti kun Tili on aktivoitu, niin Käyttäjä voi kirjautua sähköpostiosoitteellaan ja valitsemallaan salasanalla.
  4. Yhtä sähköpostiosoitetta voidaan käyttää vain kerran Tilin luomiseen. Tili on täysin henkilökohtainen, ei siirrettävä, ja linkitetty Käyttäjään joka Tilin on luonut.
  5. Käyttäjän pitää taata, tiedot jotka hän antaa Tiliin liittyen ja muuhun kommunikointiin vidaXL kanssa ovat oikeat, täydelliset ja ajankohtaiset. Muutokset henkilökohtaisiin tietoihin voit tehdä Käyttäjä itse, kirjautumalla Tilille ja käsittelemällä muutokset.
  6. Käyttäjän tulee pitää salasana täysin salassa ja toimia oikein estääkseen luvattomien kolmansien osapuolien saamasta tietoa ja käyttämästä salasanaa hänen Tilillä.
  7. Käyttäjä on velvollinen ilmoittamaan vidaXL sivustolle heti jos salasana on hukattu, varastettu tai (epäilty) sitä tai Tiliä on käytetty väärin tai luvatta kolmannen osapuolen toimesta. Kunnes tällainen ilmoitus tulee vidaXL, sivulle, niin Käyttäjä on vastuussa kaikista vahingoista, joka johtuu salasanan ja/tai Tilin väärinkäytöstä.
  8. Jos vidaXL saa selville tai epäilee, että luvattomat kolmannet osapuolet käyttävät tai pystyvät käyttämään Käyttäjän Tiliä, niin vidaXL varaa oikeuden sulkea kyseessä olevan Tilin välittömästi, ja vaatia Käyttäjältä korvauksia vahingoista joita vidaXL voi kärsiä tästä johtuen, ilman että vidaXl on vastuussa Käyttäjän kärsimistä vahingoista.

Artikla 4 – Sivuston käyttö

  1. Käyttäjä takaa, että tiedot jotka hän antaa ovat oikeat, täydelliset ja luotettavat. vidaXL varaa oikeuden tarkistaa annettujen tietojen oikeellisuuden, ja poistaa Käyttäjän tiedot jo voidaan todistaa, että tiedot ovat väärät tai niiden oikeellisuutta ei voida vahvistaa.
  2. Käyttäjällä ei ole lupaa:
    • häiritä Sivuston toimintaa tai käyttää ohjelmaa joka voi häiritä Sivuston toimintaa; 
    • aloittaa prosesseja tai antaa niiden jatkua jos hän voi kohtuullisesti epäillä, että ne rajoittavat muita internetin käyttäjiä tai jos ne vaikuttava negatiivisesti Sivuston toimintaan;
    • esiintyä toisena Käyttäjänä.
  3. Käyttäjällä ei ole lupaa toistaa tai tehdä saataville (täsmälinkeillä tai muilla keinoilla) Sivustoa tai mitään sen osaa ilman, että hän on saanut siihen kirjallisen luvan vidaXL Sivustolta.

Artikla 5 – Tilaukset

  1. vidaXL sivuston Yleisiä Käyttöehtoja ja vidaXL Palautusehtoja sovelletaan kaikkiin vidaXL tilauksiin, jotka on tehty Sivuston kautta. Käyttäjä hyväksyy nämä Yleiset Käyttöehdot ja Palautusehdot kun hän luo
  2. Tilin.Kolmannen Osapuolen tilauksiin Sivustolta, yleiset käyttöehdot ja palautusehdot kyseessä olevalta Kolmannen Osapuolen Myyjiltä voivat olla voimassa. Nämä voidaan löytää Kolmannen Osapuolen Myyjien yrityksen sivulta. Jos Kolmannen Osapuolen Myyjällä ei ole erillisiä käyttöehtoja ja/tai palautusehtoja, niin vidaXL Yleiset Käyttöehdot ja/tai Palautusehdot ovat voimassa ostosopimuksessa Käyttäjän ja Kolmannen Osapuolen Myyjän välillä.

Artikla 6 - Huutokaupat

  1. vidaXL Huutokaupan Ehtoja sovelletaan vidaXL järjestämissä Huutokaupoissa heidän Sivustollaan. Käyttäjä hyväksyy nämä Huutokaupan Ehdot kun hän luo Tilin, tai ainakin silloin kun Käyttäjä osallistuu Huutokauppaan.
  2. Käyttäjällä ei ole lupaa epäreilusti tai väärällä tavalla vaikuttaa huutoihin millään tavalla.

Artikla 7 - Arvostelut

  1. Kun hän on ostanut Sivuston kautta, niin käyttäjää voidaan pyytää vidaXL toimesta tai kautta arvostelemaan vidaXL, Sivusto ja/tai Kolmannen Osapuolen Myyjä(t) jättämällä Arvostelu. vidaXL varaa oikeuden –mutta ei ole pakotettu-jättää Arvostelun Sivustolle tai julkaisten sen jollain tavalla, mukaan lukien nimen, asuinpaikan ja arvostelun julkaisupäivän, jonka Käyttäjä on antanut.
  2. Jos Arvostelun kerää kolmas osapuolien vidaXL puolesta, niin kyseisen osapuolen yleiset käyttöehdot ja/tai käyttöehdot ovat voimassa Arvosteluissa.
  3. vidaXL varaa oikeuden olla julkaisematta Arvostelua tai poistaa sen sivustolta jos Kolmannen Osapuolen Myyjä voi todistaa, että kyseessä oleva arvostelu on:
    • lainsäädännön tai määräysten vastainen;
    • yleisen järjestyksen ja säädyllisyyden vastainen;
    • vain tuotteen arvostelu;
    • ei liity kyseessä olevaan Kolmannen Osapuolen Myyjään; 
    • sisältää kolmannen osapuolen henkilötietoja;  
    • Sisältää verkko-osoitteen tai mainoksen;
    • on vilpillinen.

Artikla 8 – Tilin lopettaminen ja Sivuston toiminnallisuus

  1. vidaXL varaa oikeuden kieltää Käyttäjät tai lopettaa heidän tilin yksipuolisesti jos siihen on syytä, esimerkiksi jos:
    • Sivustoa ja/tai Tiliä on käytetty luvatta tai väärin;
    • näitä Käyttöehtoja tai Huutokaupan ehtoja ei ole noudatettu;
    • Käyttäjän ja vidaXL ja/tai Kolmannen Osapuolen Myyjän välistä sopimusta ei ole noudatettu.
  2. Tämän lisäksi, vidaXL sivulla on oikeus rajoittaa, kieltää tai peruuttaa määrätyt käytöt tai väliaikaisesti estää Tilin käyttö niissä tapauksissa, jotka on kuvattu Artiklassa 8.1.
  3. Aika ajoin, vidaXL varaa oikeuden ottaa määrätyt Sivuston toiminnat käytöstä ta muokata niitä.

Artikla 9 - Yksityisyys ja henkilökohtaiset tiedot

  1. Henkilökohtaiset tiedot jotka Käyttäjä antaa vidaXL sivulle, kuten hänen nimi ja osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoitteet, vidaXL käsittelee tiedostoissa jotka ovat vdaXL omaisuutta. vidaXL käyttää näitä tietoja voidakseen hallinnoida Tilejä ja Huutokauppoja, käsitelläkseen tilauksia, kuljetuksia sekä laskuja ja voidakseen käsitellä mahdollisia erimielisyyksiä Käyttäjän ja Kolmannen Osapuolen Myyjän välillä.
  2. Aika ajoin, Käyttäjä voi tarkistaa, muuttaa tai laajentaa hänen henkilökohtaisia tietoja kirjautumalla hänen tililleen.
  3. Periaatteessa, vidaXL ei anna henkilökohtaisia tietoja kolmansille osapuolille, ellei niitä vaadita tekemään sopimus Käyttäjän kanssa. vidaXL voi, esimerkiksi, antaa Käyttäjien nimen ja osoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron Kolmannen Osapuolen Myyjille, jos ne vaaditaan tekemään ostosopimus Käyttäjän ja Kolmannen Osapuolen Myyjän välille. Kommunikointi Käyttäjän ja Kolmannen Osapuolen Myyjän välillä kulkee vidaXL sähköpostihakemuksen kautta. Kommunikointi tallennetaan vidaXL palvelimille ja vidaXL pääsee niihin käsiksi tai voi käyttää niitä:
    • auttaakseen käyttäjää ja/tai Kolmannen Osapuolen Myyjää jos heillä on kysymyksiä ja/tai ongelmia; 
    • arvioidakseen jos Kolmannen Osapuolen Myyjä(t) on täyttänyt vaatimuksensa; 
    • ja analysoidakseen prosessin parannuksia.
  4. Sivusto käyttää evästeitä. Evästeitä käytetään, esimerkiksi, muistamaan annettuja kirjautumistietoja. Tämän lisäksi, Sivustolla käytetään kolmansien osapuolien evästeitä.
  5. Käyttäjä voi asettaa selaimensa tavalla, että se ei ota evästeitä vastaan kun hän käy Sivustolla. Se voi olla mahdollista, mutta tässä tapauksessa Käyttäjä ei saa käyttöönsä Sivuston kaikkia ominaisuuksia, tai hänen pääsy Sivustolle ja/tai Tilille voi olla rajoitettu.
  6. vidaXL varaa oikeuden varastoida tietoja liittyen vierailijan toimintaan Sivustolla (käytetty IP-osoite, muiden mukana) jos herää epäilys, että Sivuston väärinkäyttö ja/tai luvaton käyttö huomataan Käyttäjän tilin kautta.
  7. Lisätietoja tavasta jolla vidaXL käyttää Käyttäjän henkilökohtaisia tietoja ja asettaa evästeitä Sivustolle, ole hyvä ja lue vidaXL yksityisyyden suoja, kuten se Sivustolla löytyy.

Artikla 10 – Immateriaalioikeus ja kolmannen osapuolen tiedot

  1. Ellei toisin ilmoiteta, kaikki oikeudet, mukaan lukien tekijänoikeus ja muu immateriaalioikeus (tietoja jotka on annettu) Sivustolle pidättää vidaXL, kunhan niitä ei ole pidättänyt kolmas osapuoli/lisenssin haltijat, jotka tekevät tiedot saataville.
  2. Käyttäjällä on lupa konsultoida (tietoja jotka on annettu) Sivustoa ja tehdä kopiot niistä henkilökohtaiseen käyttöön, kuten tulostamalla tai varastoimalla. Kaikki muu käyttö, kuten Sivuston (osien) varastoiminen tai kopioiminen erillisille nettisivulle tai linkkien luominen, Sivuston (osien) hyperlinkitys tai täsmälinkitys, ei ole sallittu ilman kirjallista lupaa vidaXL sivustolta.
  3. Sivuston tiedot ovat osittain kolmansilta osapuolilta, kuten Kolmannen Osapuolen Myyjiltä ja mulita Käyttäjiltä (arvostelujen kohdalla). vidaXL ei ole missään vastuussa vahingoista, jotka johtuvat vääristä, vajaista tai laittomista kolmansien osapuolien antamista tiedoista Sivustolla.
  4. Sivusto voi sisältää linkkejä ulkoisille internet sivuille. vidaXL ei ole missään vastuussa sivun käytöstä tai materiaalista johon Sivuston linkki osoittaa, tai jonka linkki oli Sivustolla.

Artikla 11 - Vastuu

  1. Käyttäjä tunnustaa, että Kolmannen Osapuolen Myyjän tilauksissa, ostosopimus tehdään Käyttäjän ja Kolmannen Osapuolen Myyjän välillä, ja että vidaXL ei ota ja ei tule ottamaan mitään osaa tähän sopimukseen.
  2. Sellaisenaan, vidaXL ei ole velvoitettu vahvistamaan tai arvioimaan laatua, määrää tai kapasiteettia tuotteista joita Kolmannen Osapuolen Myyjät tarjoavat Sivustolla ja sitä ei voida pitää vastuussa vahingoista, jotka johtuvat siitä tosiasiasta, että tällaiset tiedot päätyy olemaan väärää, vajaata tai laitonta.
  3. Jos vidaXL on kuitenkin vastuussa tapahtuneesta vahigosta, tämä vastuu rajoittuu kyseessä olevan tuotteen ostohintaan, kuten laskutettu Kolmannen Osapuolen Myyjän toimesta Käyttäjälle.
  4. vidaXL vastuu, olkoon se minkä luontoista tahansa, on rajoitettu siihen summaan jonka vidaXl vastuuvakuutus korvaa kyseisessä tapauksessa.

Artikla 12 - Sekalaiset

  1. Jos yksi tai useampi näistä Käyttöehdoista on tai tulee ei sitovaksi, vääräksi tai toteuttamattomaksi, niin muut ehdot pysyvät voimassa kokonaisuudessaan. Tällaisessa tapauksessa, vidaXL korvaa kyseessä olevan ehdon uudella ehdolla, jonka vidaXL määrittää ja tekee ehdon tarkoituksen niin lähelle kyseessä olevaa ehtoa kuin mahdollista.
  2. Sivuston käyttöön, Tilin käyttöön ja näihin Käyttöehtoihin, sov
  3. elletaan vain Alankomaiden lakia.
 

Liite/Liitteet

Käyttöehdot

Tietosuojaa ja Evästeitä koskeva lausunto

Palautusehdot

Huutokaupan Käyttöehdot